Skjortkort till farsdag!

Att hitta det där perfekta kortet till farsdag är inte lätt. Är inte lätt att hitta bra kort till karlar överhuvudtaget om man frågar mig, antingen är dom för "macho" eller för mesiga...

Fick då en idé om ett "skjortkort" och började söka runt lite efter bilder och mer idéer. Efter lite klippande, mätande och klistande fick jag tillslut ihop det precis som jag ville ha det :) Jag är mycket nöjd!

Gjorde detta kort till min sambo Johan, från mig och Zackarias på hans första farsdag.


Steg 1 - utsida


Steg 2 - insidan av kavajen


Detalj - fickur


Steg 3 - insida / baksida väst
(vik upp skjortkragen som är fäst med magnet och vik sedan ner västen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0