Barnvagn

Har sett många olika varianter av barnvagnar i papper, men ingen jag direkt fastnat för då jag tyckt dom flesta sett så overkliga ut. Okej, jag förstår ju att det är omöjligt att få det att bli lika verklighetstroget som en riktig men ändå :)

Så jag gav mig själv utmaningen att tillverka en för att sedan använda som topp till en blöjtårta (se annat inlägg under kategorin Baby). Eftersom jag inte visste om det skulle bli en pojke eller en flicka gjorde jag vagnen i brunt, både snyggt, modernt och könsneutralt. Täcket gjorde jag efter att barnet fötts, då jag visste att det blivit en liten Alice.

Efter mycket småpiller och många "gör-om-gör-bättre", så fick jag tillslut ihop den och jag vart ganska nöjd över resultatet! Finns garanterat hundra saker jag hade kunnat göra annorlunda/bättre, men den vart som jag ville i alla fall :)

Under täcket finns det plats för en liten present, t.ex. ett smycke eller liknande!



  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0